niedziela, 4 maja 2014

Agatowa bransoletka :)


Ojejku jak ja tu dawno nie pisałam :ooo Ale postaram się teraz pisać systematycznie :) Zapraszam do przeczytania poniższej notki.

Od dawna marzyła mi się bransoletka w stylu Mai Sablewskiej, albo Małgorzaty Kożuchowskiej. Pewnie wielu z was nie wie o jakie mi chodzi :P . Jest to bransoletka zrobiona z kamiennych koralików ze śliczną zawieszką.

Powyżej możecie zobaczyć zdjęcie tych o to bransoletek. Są po prostu prześliczne. 
Postanowiłam sobie taką kupić. Jednak nie było takich samych. Moja jest zrobiona z kamieni Agat. Przepięknie wyglądają gdy jest ich pare na ręce. Ja narazie kupiłam dopiero jedną ;)

A to jest zdjęcie bransoletki, którą sobie kupiłam- zdjęcie z ich strony internetowej :*
Czy wam też się podobają ? :) Piszcie w komentarzach !

5 komentarzy:

  1. Wow, nowe bransoletki, super! Mi też się marzą takie w stylu Sablewskiej czy Kożuchowskiej są naprawdę śliczne ^_^
    www.whiteblonde.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wreszcie się zdecydowałas na taką bransoletkę :) muszę przyznać, że jest przesliczna :)


    http://zlotykrolik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. i kto się tu zjawił?
    witaj!
    świetna bransoletka, stylowa, i w kolorze który pasuje do wszystrkiego ;)
    wiedziałaś co kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. poprostu śliczna:) bardzo takie lubię:) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne! Bardzo fajne połączenie kolorów.
    Jeśli interesuje Cię projektowanie ubioru, diy, moda i stylizacja, zapraszam do mnie :)
    Black Worn Jeans
    Są już zdjęcia kolekcji dyplomowej oraz tutoriale z farbowania i malowania tkanin :)

    OdpowiedzUsuń