czwartek, 17 października 2013

Ale ewakuacja




Dzisiaj razem z klasą wybraliśmy się na film ,,Wałęsa. Człowiek z nadziei ''. Kiedy kupiliśmy bilety, to nagle zabrakło prądu. Wszyscy byli bardzo zdziwieni tą sytuacją. Jednak po chwili wszystko wróciło do normy. Weszliśmy na salę kinową, usiedliśmy na wygodnych krzesełkach i z niecierpliwością czekaliśmy na rozpoczęcie filmu. Oczywiście zanim zaczął się film było ,,milion'' reklam. W końcu film się zaczął :) Jednak po jakichś 30 minutach znowu zabrakło prądu. Na salę kinową weszła pani z obsługi i poinformowała nas, że jest chwilowa awaria prądu i prosi o cierpliwość. Razem z koleżanką poszłyśmy do toalety, jednak kiedy wróciliśmy okazało się że jest ewakuacja i wszyscy musimy opuścić budynek. Pełno osób mówiło że jest bomba. Jednak na szczęście była to tylko awaria prądu Wyszliśmy z sali kinowej i razem z panią podeszliśmy do kasy, aby zwrócili nam pieniądze. Kiedy pieniądze zostały zwrócone opuściliśmy budynek i wróciliśmy pod szkołę.


Mam nadzieję że jeszcze wybierzemy się na ten film do kina i uda nam się zobaczyć go cały i już bez żadnych niemiłych niespodzianek :)



5 komentarzy:

  1. to ale Was spotkała niemiła niespodzianka, dobrze że chociaż zwrócono wam pieniądze ;)
    moja sis była na tym filmie, i mówi że całkiem spoko ;) ale film dla tych których interesuje hista ;) całkiem ciekawy zwiastun ;)
    u mnie nn

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaa ! xd tego dnia również byłam z klasą w kinie na Wałęsie. ;-dd Film naprawdę ciekawy. Szkoda, że tak Wam wyszło ;/
    Pozdrawia ;)))
    - bumblebee.bloog.pl / MisieQ

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nn ;) zapraszam ;)
    wzielonejtrawie.blogspot.com
    -__
    a co z tb? napisz nn!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. hejka to ja Olinder18 z blooga, wzielonejtrawie.blogspot.com ;)
    przeniosłam się tutaj ;) -> anonym-marzycielka.blogspot.com
    przepraszam, że nie komentowałam wszystko nadrobię ;)
    zapraszam ;) bądź ze mną dalej ;)
    i sorka,że z tego mejla w ogóle mam innego.. ale tu mam adresy wszystkich moich blogów, które czytam także wejdź na ten nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :) mam nadzieje, że znów zaczniesz pisać ^^ czekam na nowego posta :*
    zapraszam do mnie ♥ -----> http://zlotykrolik.blogspot.com/ <------- ♥

    OdpowiedzUsuń