sobota, 6 grudnia 2014

Mikołaj



Cześć Kochani :)


Ja od września chodzę już do liceum. Jestem bardzo zadowolona. Nowi ludzie, nowe otoczenie. Niestety nie chodzę już do szkoły z moją przyjaciółką Sylwią :( Tak jakoś dziwnie bez niej.


Dzisiaj 6 grudnia. Mikołaj :D Tak lubię ten dzień, Prezenty. Za nie długo święta :) Ale super będzie ;)

Co dostaliście na Mikołaja ? Ja białą koszulkę z nadrukiem i piękny błękitny sweter. No i co tam jeszcze... Słodycze i pieniądze $  A wy co dostaliście od Mikołaja :) ?







Ostatnio kupiłam sobie podkład matujący z Rimmela. Super się go nakłada, ładnie matuje skórę. Bez problemu wybierzemy odpowiedni dla siebie odcień, gdyż producent oferuje dużo odcieni. Cena też jest bardzo przystępna. Kosztuje około 21 zł, a w promocji można go kupic nawet za 16 zł. Minusem tego podkładu jest to że podkreśla suche skórki. Dlatego przed nałożeniem tego podkładu na twarz nakładam krem nawilżający.



















I dlatego następnym kosmetykiem który polecam jest krem nawilżający a zarazem matujący firmy Nivea. Krem ten świetnie nawilża skórę i tak jak mówi producent matuje jednocześnie. Skóra się nie świeci. Bardzo dobrze sprawuje się pod podkładem. 










Piszcie w komentarzach jakie wy polecacie kosmetyki do twarzy ;)






2 komentarze: