wtorek, 27 maja 2014

Orzeźwienie

Cześć wszystkim :) 

Dawno mnie tu nie było.


Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Jeszcze tylko miesiąc chodzenia do szkoły i wymarzone wakacje. Ja na wakacje jadę na dwa obozy- z przyjaciółką do Chorwacji, i na obóz sportowy do Zwardonia (sportowy, dlatego gdyż trenuje lekkoatletykę). I może pojadę jeszcze gdzieś z rodzinką.


Mój wujek ostatnio sobie kupił ślicznego kanarka. Wyjechał na tygodniowe wczasy i poprosił nas o opiekę nad nim.Ptaszek nazywa się Karlik. Ślicznie nam śpiewa :)





Coraz więcej jest upalnych dni. Wielu z nas myśli w jaki możemy się orzeźwić i ochłodzić. Ja w upalne dni stosuje pyszny deser arbuzowy :) 

Sposób przygotowania:

1.Arbuz kroimy na dużą kostkę.
2.Wyciągamy pestki.
3.Następnie nakładamy arbuza na miseczkę
4.Można posypać trochę cukrem, any arbuz wypuścił więcej soku.
5.Wkładamy miskę z arbuzem do zamrażalki.
6.Czekamy około 1,5 godziny aby arbuz się schłodził (co 20 mieszamy arbuza)

Taki o to deser jest zdrowy i super orzeźwiający :) Polecam w gorące i upalne dni :)


A tu moje zdjęcie na poprawę humoru :D




Pozdrawiam wszystkich bardzo gorąco :*
Piszcie w komentarzach jak spędzacie wakacje i jakie są wasza sposoby na orzeźwienie podczas gorących dni :)

6 komentarzy:

  1. Śliczny kanarek :)
    Szybko zleci do wakacji, zobaczysz. Ja już mam od kwietnia wolne do października :D Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki Karlik jest słodki ♥
    www.allex096.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Arbuz jest idealny na upalne dni :d Jak narazie nie mam żadnych planów na wakacje :D
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ptaszek :)


    someflins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo zmieniłaś wygląda bloga :) Świetnie wygląda :) pozdrawiam

    zlotykrolik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kolonie, biwak, ogniska, wypady z przyjaciółmi, kąpiele w zalewie i Chorwacja ^^
    obserwuję i czekam na rewanż :)
    http://kajaczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń